Off to bangkok - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Tommy Mannien - WaarBenJij.nu Off to bangkok - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Tommy Mannien - WaarBenJij.nu

Off to bangkok

Blijf op de hoogte en volg Tommy

01 September 2012 | Nederland, Amersfoort

Over een weekje is het dan eindelijk zo ver. Het KLM vliegtuig met vluchtnummer KL 0875, will take off naar een veelbelovend Thailand.
De laatste voorbereidingen worden getroffen en de spanning loopt met de dag op.
Voor de aankomende 'life-time experience' van een paar maanden zal dit mijn communicatie buddy zijn met de thuisblijvers. Via foto's en wekelijks stukjes tekst probeer ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden.
Al zal dit bij sommige jaloezie of andere emoties opwekken :D

Anyway, the time is now. De eerste stap zal niet de laatste zijn!!

  • 03 September 2012 - 15:06

    Pa:

    We gaan het volgen. Erg benieuwd naar je belevenissen!

  • 03 September 2012 - 15:37

    Nicky:

    Nog even tommy en dan ga je ons verlaten.

    Ik hoop dat je daar heel veel plezier en nieuwe belevenissen zal hebben.
    We gaan je wel een een beetje missen.

    Liefs
    Nicky

  • 03 September 2012 - 16:31

    Esther:

    Hee Tommy,

    Me zojuist aangemeld ik wil je zeker volgen wat je allemaal meemaakt.
    Ik wil je via deze weg een super goede reis wensen. Enne geniet ervan
    maar dat zal zeker wel lukken.

    Groetjes Esther en de rest van de Joosjes

  • 05 September 2012 - 13:52

    Dennis:

    Veel plezier broertje.
    Hoop dat je een super tijd gaat beleven daar.

    Xx je broer

  • 10 September 2012 - 17:44

    Edwin Van Burgsteden:

    Heel veel plezier man . . . ik ga je missen en zeker volgen.

    Succes, veel plezier, uitkijken en GENIETEN . . ! ! !

  • 11 September 2012 - 10:11

    Danielle:

    Hey Tommy,

    Jammer dat ik je niet meer heb gezien maar vrijdag werd hem niet :-( Onwijs leuk was het om met je te werken!! Ik zal je missen bij het bosbad! Onwijs veel plezier maar dat komt vast goed :-) Super leuk dat we je kunnen volgen.. Hele goeie reis!! En tot....

    Groetjes,
    Daan xx

  • 12 September 2012 - 08:18

    Nicky:

    Hai tommy,

    het eerste bericht hier vanuit het zonnige nederland ahahahha.
    alle mannen willen graag weten of je goed ben aangekomen.
    en hun maar zeggen dat ze je niet gaan missen hahahahahah.

    is het daar nu echt zulk slecht weer?
    Ik hoop dat de reis goed is verlopen en dan je lekker je roes heb kunnen uitslapen.
    en uiteraard het kleine boekje met veel tekst van berry en maren goed heb kunnen lezen.

    viel het mee of viel het tegen zo'n lange vlucht?
    Nou dat was het weer voor nu. ik ga je lekker stalken wanneer ik kan. haha
    chill ze he en ik kan nu al niet wachten op je berichten.

    liefs

  • 12 September 2012 - 17:07

    Antoon & Loes:

    Hoi Tommy,

    Wij gaan jou volgen zijn al benieuwd naar jou verhalen!

    Groetjes Antoon & Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Thailand


Recente Reisverslagen:

18 Mei 2016

Methaitation

01 September 2012

Off to bangkok
Tommy

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 9835

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

10 September 2012 - 13 November 2012

Thailand

Landen bezocht: